hero image
 
   
 
MSc Λογιστική & Ελεγκτική - Εργατικά - Μισθοδοσία - Φορολογικά - Συμβουλευτική - Ελεγκτική - Ιδιώτες - Ελεύθεροι Επαγγελματίες - Επιχειρήσεις - Εταιρείες | Βόλος


Το λογιστικό και φοροτεχνικό γραφείο ΚΛΕΙΤΣΑΣ Γ. ΜΙΧΑΛΗΣ που εδρεύει στο Βόλο, χάρη στην υψηλή επιστημονική κατάρτιση παροχής μεγάλου εύρους υπηρεσιών της πολύπειρης, εξειδικευμένης και με άρτια κατάρτιση ομάδας επαγγελματιών που το απαρτίζουν, είναι σε θέση να καθοδηγήσουν και να βοηθήσουν με υπευθυνότητα στη διεκπεραίωση των φορολογικών τους υποχρεώσεων κάθε φορολογούμενο, είτε πρόκειται για ιδιώτη, ελεύθερο επαγγελματία, εταιρεία ή επιχείριση.
   
 
 
 
     
  ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ


Αποτελούμε ένα σύγχρονο και αξιόπιστο φοροτεχνικό και λογιστικό κέντρο, το οποίο λειτουργεί αποτελεσματικά με κύρια χαρακτηριστικά την υπευθυνότητα, τον επαγγελματισμό, την αξιοπιστία και τη διακριτικότητα σε κάθε μας υποχρέωση.

Το γραφείο μας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τόσο των φυσικών προσώπων όσο και των επιχειρήσεων και των εταιρειών, με στόχο τη διευκόλυνση των πελατών μας στις καθημερινές και απαιτητικές συναλλαγές τους με το δημόσιο και άλλους φορείς.
 
     
   
 
 
 
 
 
   
     
  ΣΤΟΧΟΣ
 
     
 
είναι να παρέχουμε εξειδικευμένες λύσεις που θα βοηθήσουν τους πελάτες μας να διαχειριστούν αποτελεσματικά τις όποιες λογιστικές και φοροτεχνικές τους υποθέσεις, κατανοώντας τη μοναδικότητα του κάθε ενός ξεχωριστά και προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες τους, δεσμευόμενοι να παρέχουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που θα βοηθήσουν και θα υποστηρίξουν την επιτυχία των οικονομικών και φοροτεχνικών στόχων.
 
Ιδιαίτερα σήμερα, καθίσταται απαραίτητη η επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη, που λόγω των συνεχώς μεταβαλλόμενων και αυξανόμενων απαιτήσεων και προκλήσεων της αγοράς πρέπει να είναι σε θέση, να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις σας με ακεραιότητα και διαφάνεια, δεσμευόμενος ότι λαμβάνετε ακριβή οικονομικά δεδομένα, έτσι ώστε να εστιάσετε στην ανάπτυξη της δραστηριότητάς σας!
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
   
  ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ!
Γνωρίζοντας πολύ καλά ότι ένα λογιστικό γραφείο πρέπει να διαθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες που το καθιστούν ικανό να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών του, φροντίζουμε για τη κάλυψη των εξής ποιοτικών σημείων:
   
 
1. Εξειδίκευση & γνώση της νομοθεσίας
Η φορολογική νομοθεσία είναι πολύπλοκη και μεταβάλλεται συχνά. Ένα λογιστικό γραφείο πρέπει να έχει βαθιά γνώση της ισχύουσας νομοθεσίας και να ενημερώνεται συνεχώς για τις νέες φορολογικές διατάξεις και κανονισμούς, ώστε να μπορεί να παρέχει ακριβείς και ενημερωμένες συμβουλές. Η εξειδίκευση σε διαφορετικούς τομείς, όπως η φορολογία επιχειρήσεων, η μισθοδοσία ή η διαχείριση ΦΠΑ, είναι απαραίτητη.
 
2. Προσαρμογή στις ανάγκες του πελάτη
Ένα καλό λογιστικό γραφείο πρέπει να είναι ευέλικτο και να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη, είτε αυτός είναι φυσικό πρόσωπο είτε επιχείρηση. Η προσαρμοστικότητα επιτρέπει στο γραφείο να προσφέρει λύσεις που εξυπηρετούν τη συγκεκριμένη οικονομική κατάσταση και τους στόχους του πελάτη, κάτι που είναι κρίσιμο για την επιτυχία της συνεργασίας.
 
3. Αξιοπιστία & διαφάνεια
Η ακρίβεια στις λογιστικές καταγραφές και η συμμόρφωση με τους φορολογικούς κανόνες είναι βασικές προϋποθέσεις για την ορθή λειτουργία ενός λογιστικού γραφείου. Η αξιοπιστία των παρεχόμενων υπηρεσιών και η διαφάνεια στις διαδικασίες βοηθούν στην αποφυγή λαθών που θα μπορούσαν να επιφέρουν φορολογικές κυρώσεις ή επιπλέον κόστη.
 
   
 
 
 
 
4. Υπευθυνότητα & επαγγελματισμός
Το λογιστικό γραφείο πρέπει να λειτουργεί με υπευθυνότητα και να σέβεται τις προθεσμίες που αφορούν φορολογικές δηλώσεις, πληρωμές και άλλες υποχρεώσεις των πελατών του. Η έγκαιρη και σωστή υποβολή των απαιτούμενων εγγράφων είναι κρίσιμη για την αποφυγή προστίμων και προβλημάτων.
 
5. Διακριτικότητα & εμπιστευτικότητα
Η διαχείριση οικονομικών και προσωπικών δεδομένων απαιτεί υψηλό επίπεδο διακριτικότητας. Ένα λογιστικό γραφείο πρέπει να διασφαλίζει την προστασία των ευαίσθητων πληροφοριών των πελατών του, ακολουθώντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφαλείας και τηρώντας τους κανόνες του απορρήτου.
 
6. Διαχείριση μισθοδοσίας & ασφαλιστικών υποχρεώσεων
Για τις επιχειρήσεις, η σωστή διαχείριση της μισθοδοσίας και των ασφαλιστικών υποχρεώσεων είναι ζωτικής σημασίας. Ένα λογιστικό γραφείο πρέπει να μπορεί να διαχειρίζεται μισθοδοσίες, να υπολογίζει εισφορές και να επικοινωνεί με τους ασφαλιστικούς φορείς για λογαριασμό του πελάτη.
 
7. Χρήση σύγχρονων τεχνολογιών
Η τεχνολογία έχει αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας των λογιστικών γραφείων. Η χρήση σύγχρονων λογιστικών προγραμμάτων και εργαλείων για την τήρηση λογιστικών βιβλίων, την κατάθεση δηλώσεων και την επικοινωνία με το δημόσιο είναι σημαντική για την αποτελεσματικότητα και την ακρίβεια των υπηρεσιών.
 
   
 
 
 
 
 
     
  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ


και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε για οποιοδήποτε λογιστικό ή φορολογικό θέμα σας απασχολεί ή να καλύψουμε απορίες σε σχέση με τις υπηρεσίες μας!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ